Simple

Armbånd – Mango, Ring – Topshop, Skirt – net-a-porter, Sko – The Outnet, Taske – Alexander Wang & Top – Dorothy Perkins.

Simple outfit, jeg gerne ville iføre mig.                                                                                         Jeg var totalt smadret igår efter at jeg kom sent hjem. Jeg har nogle rigtig lange dage for tiden. Glæder mig til at få weekend torsdag og til at rejse på ferie søndag morgen. Det bliver skønt. Btw er der nogen som kan hjælpe med at få Google Friend Connect med over her på WordPress? Jeg har gjort alt muligt, men det virker ikke :-s Ved sgu ikke helt hvad jeg gør forkert. hihi.

A simple outfit I really like.

Skriv en kommentar

Filed under Other

Skriv et svar

