Stay Real Blush

Når jeg er i Netto og handle, er jeg altid forbi ‘rodekasserne’ og kigge. Mit øje faldt rimelig hurtigt på noget makeup fra Nivea og denne blush til 25 kr. Jeg har aldrig prøvet et Nivea produkt før, men en gang skal jo være den første. Farven er rigtig fin og blushen er rimelig nem og have med at gøre. Udover at jeg har været i Netto, var jeg også forbi M.A.C., for at se om de havde flere af  Impassioned læbestift og nej der var UDSOLGT. Irriterende, men de søde damer fra M.A.C. bestilte en hjem til mig, så jeg håber at jeg får den i løbet af ugen eller i næste uge.

My new Stay Real Blush from Nivea. Love the colour.

Skriv en kommentar

Filed under Beauty

Skriv et svar

