Outfit #11

Bluse: Just female, Nederdel: Vintage, Leggins: B-young & Sko: Jette Riis.

Outfit fra fredag, hvor jeg var sammen med en veninde og vi tog ud og fik en lille drink sammen. Super hyggeligt. Desværre kom jeg til at smide min læbestift fra MAC væk?! Øv øv. Jeg er så irriteret på mig selv. Arghh!! Men jeg må ud og have mig en ny, for jeg kan ikke leve uden. Den er bare perfekt til mig, den læbeskift. Jeg har den forresten også på, det ved jeg ikke om I kan se på billederne?  Jeg håber, at I har haft en god weekend allesammen, nu skal jeg nemlig snart se film. “Sandheden om mænd” med en veninde. Jeg tror dog lige at vi først skal nyde solen lidt og bagefter vi har set film osv skal vi lave lidt mad sammen og bare søndagshygge. Yay. Jeg håber den er god, er der nogen af jer der har set den og hvad synes I om den?

Outfit from friday, when I was out for drinks with my friend. Hope you had a great weekend. Me and my friend are going to see a movie. See you soon.

2 kommentarer

Filed under Outfit

2 responses to “Outfit #11

  1. Hvor sjovt, jeg har også lige set Sandheden om mænd i dag😀 Av hvor nederen med din læbestift😦

Skriv et svar

