Green

Denne fine sag fra Zara er jeg blevet ret vild med efter at jeg bl.a så den hos Trine. Den er rigtig fin, efter min mening kan man sagtens bruge den til sommer, hvis man evt skal til bryllup eller en anden fest, hvor man skal være lidt fin i det. Mener at den koster omkring 459 kr?! Jeg synes egentlig at det er en ok pris, hvis man som sagt skal bruge den i lidt finere sammenhæng. Normalt er jeg ikke så langt oppe prismæssigt med kjoler, jeg er nok i den billige ende ala 200-300 kr, når jeg vælger kjoler. Jeg glæder mig ubeskrivlig også meget til, når jeg skal på ferie om en uges tid. Der skal jeg helt klart også gå lidt shop amok. hihi.

På nuværende tidspunkt ligger jeg på sofaen og slapper af efter endnu en hård nat i byen. Søndag er bare det bedste.

Love this green dress from Zara. You like this one?

Skriv en kommentar

Filed under I want

Skriv et svar

