Velkommen!

Velkommen til. Nu på wordpress. Yay!!!

Jeg har i lang tid haft et ønske om, at jeg gerne ville over til wordpress og det er jeg så kommet nu.  Jeg har dog haft lidt problemer under vejs, men jeg har fået dem løst og fået lidt hjælp af Simone og det er supr glad for, at hun gad det! Tak😉 Kig rundt, kom med kommentarer eller skrev hvis I vil på blogroll. Desuden kan I jo stadigvæk følge mig på Twitter eller via Bloglovin. Jeg er dog ikke så smart endnu, at jeg har fået Facebook, men jeg knokler for det. Haha.

Er der nogen som har styr på Google Friend? Jeg kan ikke finde ud af og få det med over, så hvis der er en af jer der kan det, må I meget gerne skrive en kommentar i feltet🙂

Welcome. Now on wordpress. Hope you like it and feel free to look around. Have a lovely day!

Skriv en kommentar

Filed under Info

Skriv et svar

