Tirsdag aften

 

Tirsdag aften blev brugt på at tage i Ikea og spise kødboller. Ganske ok. Det var egentlig det eneste jeg købte i Ikea og det synes jeg var ret godt klaret eftersom jeg næsten altid får brugt en masse penge, når jeg er Ikea. Efter Ikea besøget tog jeg en lille gåtur hjem og gik forbi video shoppen, hvor jeg lejede Narnia – Prins Caspian. Den var ok og det var egentlig hyggeligt, at jeg for en gangs skyld så en Disneyfilm. Haha.
Idag har jeg fri, men jeg har egentlig en masse ting jeg skal nå. Jeg skal feks. i aften til fødselsdag hos en veninde, hvor vi er et par piger som tager ud og spise og fejre hende sammen. 
Yesterday I was in Ikea. Afterwards, I went past my video store on the way home and rented a movie.

Skriv en kommentar

Filed under Other

Skriv et svar

