Sløjfer

 

Mine nye ballarina med sløjfer. De er virkelig fine og meget behagelige og have på. Jeg har i lang tid været på jagt efter nogle nye ballarina og da jeg så disse, blev jeg helt forelsket i dem og de røg selvfølgelig med mig hjem. Nu er foråret jo endeligt kommet os i møde, så nu er det endelig tid fodtøj ala ballarina, sandaler og den slags.
Dagen idag står den på skole og oprydning i hytten, når jeg har fri. Jeg mangler allerede weekend kan jeg mærke og det er kun tirsdag.
My new shoes with bows. I fell in love with them right away.

4 kommentarer

Filed under Other

4 responses to “Sløjfer

  1. >De er også rigtige fine og passer jo til alt🙂

  2. >I love bows too, they're cute!

  3. >Mette: Ja de passer virkelig til mange forskellige ting :-)Letizia: You are right🙂 Bowa so cute🙂

  4. >Söta ballerinas, måste också skaffa mig ett par nu när våren nästan är här🙂

Skriv et svar

