Tanker om sommerferien

 

Hvor langt er I nået i forhold til jeres sommerferie planer?
Jeg må sige, at jeg er nok nået rimelig langt på det punkt. Det hele er egentlig rimelig meget planlagt ned til hver detajle efterhånden. Jeg rejser allerede på ferie om 10 dage. Det bliver rart, at jeg bare lige kan få lov til at slippe lidt væk fra Danmark. Næste ferie i bogen for mit vedkommende er London. Fuck jeg glæder mig som et lille barn til at opleve London. Jeg har aldrig været der før, så jeg kommer til og lege rigtig turist når jeg er derover. Den ferie foregår i maj måned sammen med en veninde. I juni måned smutter jeg til Prag med familien. Skøn by, som jeg efterhånden har været en del gange. I juli måned kommer jeg ikke til at rejse til udlandet, det bliver kun i Danmark jeg kommer til at befinde mig. Jeg skal feks til Take That koncert. Bliver jo også fantastisk at opleve dem live. En del at se til, når man kommer hen til de måneder, men samtidigt bliver det fedt, at man kommer lidt væk fra Danmark og får nogle nye oplevelser.

3 kommentarer

Filed under Other

3 responses to “Tanker om sommerferien

  1. >polaroid picturee:)

  2. >Det lyder dejligt🙂 Jeg skal til Skagen til sommer🙂

  3. >Lullumut: Det lyder da dejligt med en ferie til Skagen. Jeg har faktisk aldrig været i Skagen… God ferie dertil, når den tid kommer.

Skriv et svar

