Seven

 

1. Balenciaga, 2. Jill Sander, 3. Mulberry, 4. Dorothy Perkins, 5. Marc by Marc Jacobs, 6. Dolce & Gabbana, 7. Black Lily
Hvis jeg havde mange penge ville jeg bestemt ikke have noget imod og eje disse tasker. Ville I? Gerne dem allesammen. Jeg er ret vild med tasker, men det tror jeg nu ikke kommer som nogen overraskelse for jer. Det kommer nok aldrig til at ske, at jeg får dem alle, måske en enkelt eller to af dem, hvis jeg sparer op eller jeg vinder i lotto🙂
Så starter man ny uge og hverdagen igen. I må allesammen have en god mandag.  

2 kommentarer

Filed under Accessories, I want

2 responses to “Seven

  1. >1, 2, 5 og 7 ville jeg bestemt også gerne eje!

Skriv et svar

