Impassioned

 

Haha, hvor er det grænseoverkridende og uploade sådan nogle billeder som disse. Det er virkelig close-up, så det gør noget og jeg ser mega træt ud. Don’t look!! Jeg har taget solbriller på! Min nye læbestift, som jeg købte hos MAC. Den hedder Impassioned, som overskiften siger på dette indlæg. Den er vist blevet blogget om en del gange efterhånden, men jeg synes den er så fin og den fortjeneste altså en plads hjemme på min makeup hylde. Så hej til Impassioned! Jeg er helt sikker på, at den kommer med mig i byen en del gange.
Der var også nogen der spurgte om jeg ville vise mine Clarins læbestifter på, så det får jeg også lige fixet et par billeder af.

My new lipstick from MAC named Impassioned. I love the pink colour.

4 kommentarer

Filed under Beauty

4 responses to “Impassioned

  1. >Sikke en fin farve!😀

  2. >Hvis flere i Blogland viser denne læbestift frem, er jeg jo snart nødt til at købe den.😉 Så fin!

  3. >Bethina: Ja den er rigtig fin :-)Kira: Jeg synes helt bestemt, at du skulle købe.. Den er bare så fin og have på🙂

  4. >Aww, this is beautiful, I love it ! ♥xxHenar…OH MY VOGUE!

Skriv et svar

