Designer Bazaar

 

Nu vil jeg smutte til en shoppebegivenhed, nemlig Designer Bazaar i Odense. Jeg skal afsted sammen med min veninde, normalt er jeg ikke sådan nogle begivenheder, men veninden lokkede. Håber at vi kan finde noget godt derude. Jeg er dog ikke særlig optimistisk. De sidste par gange jeg har været afsted, har jeg ikke rigtig fået noget med hjem. Jeg tror måske at jeg fik en halskæde med hjem fra Arena Cph sidste gang, at der var Designer Bazaar.
Now I’m going to a shopping event. Designer Bazaar with my friend! You must have a good Sunday.

Skriv en kommentar

Filed under Event

Skriv et svar

