Ta’ et kig i håndtasken.

 

Ta’ et kig i min håndtaske. Dette er hvad jeg render rundt med i min taske idag. Jeg elsker og se andre bloggers tasker, så hvad har I jeres tasker?
I aften står den på biograftur med en veninde, som jeg ikke har set i lang tid. Det bliver super hyggeligt og lave noget sammen. Vi skal se “Kongens tale”. Jeg håber den er god, det burde den hvert fald være, når den nu har vundet så mange Oscars. I må have god lørdag aften.
Take a look in my bag. I love to see other bloggers bag. What do you have in your bag?

6 kommentarer

Filed under Accessories

6 responses to “Ta’ et kig i håndtasken.

  1. >Jeg er doven, så du får et link i stedet :Phttp://litzysdelight.blogspot.com/2010/10/show-me-your-stuff.html

  2. >haha tak🙂 Du har da mere i din taske end jeg har i min🙂

  3. >Jeg har faktisk også overvejet snart at poste sådan et indlæg med hvad der er i min taske. God biftur, jeg håber at filmen er god🙂

  4. >Super fint. Hvor lyder det hyggeligt :-)xx

  5. >Taskeindholdsindlæg er altid lidt sjove, for man for faktisk inspiration til hvad man selv kan komme i, selv om man faktisk ikke har mere plads😀

  6. >Guapizimo: Ville da meget gerne se hvad du har i håndtasken, så frem med det ;-)Sofie: Tak. Filmen var super god. Jeg er så glad for at jeg var i biografen og se den :-)Malsen: Ja lige præcis. Du burde også vise din taske frem🙂 Jeg er så nysgerrig med det med at kigge i andres håndtasker..

Skriv et svar

