Øjesten

 

Jeg var på en lille roadtrip sammen med min mor forleden dag. Vi skulle holde pause samt vi skulle have lidt middagsmad. Vi spiste lækkert mad, jeg fik lasagne og min mor fik stjerneskud. Det smagte rigtig godt. Man kan sagtens finde god mad ude på landet. (Nyborg er efter min mening ude på landet, der er sikkert en masse der uenige med mig). Haha. Efter god frokost var jeg forbi en smykkebutik, som hed ‘øjesten’. Det var lidt tilfældigt, at jeg kom forbi der. Er nu ret glad for at jeg gjorde det! Jeg købte dette armbånd til 40 kr. Normalpris var 129 kr. Jeg synes det er så fint og der var en god service samt så fin indpakning man fik.
The other day I bought this bracelet on a trip with my mother

3 kommentarer

Filed under Accessories, New in

3 responses to “Øjesten

  1. >Super fint armbånd og prisen kan man jo heller ikke klage over😛

  2. >Hvor er det fint! Er også selv en sucker for lækker indpakning.🙂

  3. >Ja, jeg synes virkelig at det var noget fint indpakning i den butik🙂

Skriv et svar

