Party outfit!

 

Armbånd: Forever21, Kjole: Nelly, Ringe: Topshop, Sko: Christian Louboutin & Taske: Marc Jacobs
Overvejer lidt et outfit ala dette til en fødselsdagsfest, som jeg snart skal deltage i. Jeg tænker, at det skal være nude farven, som gennemgående tema i mit outfit. Jeg kender dog mig selv nok til, at jeg når og skifte mening omkring, hvilket outfit jeg vil have på til den fødselsdag. Er I lige så ubeslutsomme som mig?
Dagen står på skole og hygge med et par veninder. Det skal nok blive en god weekend. Jeg håber at I alle får en fantastisk god weekend!
I’m going to birthday party and consider this outfit. You like it?

6 kommentarer

Filed under Other

6 responses to “Party outfit!

  1. >Amazing selection ♥

  2. LA

    >Great choice, the dress is adorable!LA

  3. >Great selection, love the dress!xx

Skriv et svar

