I’m blue

 

Hey Ladies, I’m blue!
For et par uger siden (starten af marts, da jeg var i København) købte jeg denne top fra Zara til 159 kr. Jeg er helt vild med de blå farver for tiden og det er jo også meget ind med alt det der colour – blocking. Jeg ved ikke om man kan se det på billedet, men det er ligesom at den er syet sammen med forskellige slags stof. Ude i siden er det feks lidt gennemsigtet og i midten almindeligt, men alligevel samme blå farve. Giver det mening, det jeg siger?
I dag har jeg haft fri fra skole. Fedt! Det var så meningen,  at jeg skulle rydde op i lejligheden. da jeg får besøg af nogle veninder i weekenden, men jeg har lavet alt muligt andet. Kender I det? At man har planlagt noget en hel dag, men man når intet af det man har planlagt?! Jeg har så brugt dagen på, at læse lidt lektier og kigge på blogs. Så imorgen står det på skole i et par timer og oprydning i lejligheden efterfølgende🙂
A blue top from Zara I bought when I was in Copenhagen a few weeks ago.

5 kommentarer

Filed under New in

5 responses to “I’m blue

  1. >aww lovely top, I adore your blog !❤

  2. >Den har en lækker farve…..bli'r god til sommer🙂

  3. >Margaret: Thanks :-)Malsen: Det tror jeg bestemt også at den gør🙂

  4. >Ih, altså, jeg kender det alt for godt. Jeg havde fri i onsdags, og dagen inden havde jeg kun 2 forelæsninger á 45 minutter, så jeg havde bare planlagt, at jeg ville være virkelig overskudsagtig og lave en masse ting. Det endte dog ud i bloglæsning hele dagen, min ultimative overspringshandling :(/Therese

  5. >i love this colour🙂 can't wait to see you style it x

Skriv et svar

