>A walk part 2

>

Her er som lovet lidt flere billeder fra min gåtur igår med min veninde. Forinden havde jeg været i skole og til fysioterapeut med mit knæ. Knæet har været rigtig ømt de sidste par dage😦 Det var rigtig dejligt bare lige og komme udenfor, jeg savnede dog noget solskin i stedet for gråvejr og lidt småregn. Solen må meget gerne komme tilbage nu! Bagefter gik vi på en cafe og fik varm kakao med flødeskum. Det var nu helt godt efter sådan en gåtur.
Pictures from yesterday, when I was out for a walk with my friend.

2 kommentarer

Filed under Other

2 responses to “>A walk part 2

  1. >Cute pictures :)PS: Come and follow me if you like<3http://miriscastle.blogspot.com/

  2. >Here comes an invitation to take part at my giveaway, darling. Hope you will😉Click here to take part

Skriv et svar

