>På væggen

>

 For et stykke tid siden, fik jeg dette maleri/ramme af min faster, som en slags indflyttergave. Det hænger på min væg ude i min entre, men altså jeg har virkelig undret mig over, hvad f….. det egentlig betyder, det maleri? Jeg synes ikke rigtig, at det giver nogen mening. Nu skal det lige siges, at jeg rigtig godt kan lide maleriet, men jeg undre mig bare over, hvad det betyder?! Undre I jer også nogen gange over malerier, som for jer, slet ikke giver nogen mening?   

Nu vil jeg snart begynde og gøre mig klar til landskamp. Følger jo alligevel med i det der fodbold. hihi.

1 kommentar

Filed under Other

One response to “>På væggen

  1. >Jeg synes virkelig det er smukt – og det sjove med malerier er jo at de ikke behøver betyde noget som helst. Tror nogle gange folk (især min gamle dansk lærer!!) kommer til at analysere for meget.. Håber det giver mening ;)God kamp😀

Skriv et svar

