>Zara skirt

>

Dette skirt fra Zara er virkelig fint. Jeg er begyndt at gå rigtig meget med skirt på det sidste. Det har egentlig aldrig været noget jeg har gjort så meget i før, men nu er det kommet til mig. Jeg har faktisk næsten lige købt et skirt fra Monki, som jeg nok flasher her på bloggen en af de kommende dage. 
Jeg er netop lige hjemvendt fra en biograftur med en veninde. Vi var inde og se “Venskab med fryns”. Meget kærlighedsagtigt film, men nu hyggelig nok. Nu står den på lektier.
I love this skirt fra Zara. Should I buy the skirt?! Maybe I will. 

1 kommentar

Filed under I want

One response to “>Zara skirt

  1. >Super fin nederdel🙂

Skriv et svar

