>Til lagersalg

>

Her forleden dag var jeg sammen med min søster efter at jeg havde afleveret min opgave. Vi tog ud og spiste lidt brunch, hyggede i et par timer inde i byen og efterfølgende tog vi til lagersalg på Havnen. Oh my god, det skulle vi da aldrig havde gjort, for der var sindsyge mange mennesker. Jeg fik stress, min søster gik helt shop amok i brugskunst. Jeg fandt dog ikke så meget andet end disse ret seje tøjklemmer. Jeg synes de er så seje. Det er nogle fede pangfarver også er de blomster formet. Jeg var solgt da jeg så dem. Haha. Vi kom heldigvis hurtigt afsted igen og jeg kommer der nok ikke igen. Der var ALT for mange mennesker!
I dag har jeg fri. Det skal nydes for i de kommende uger skal jeg i skolen i gang med nye udfordringer samt vi skal arbejde lidt mere imod, hvad vi gerne vil når vi er færdige. Jeg håber at i får en god mandag allesammen.

Skriv en kommentar

Filed under New in

Skriv et svar

