>New beauty

>

Forleden fik jeg slæbt mig selv indtil byen for at kigge på nye beauty stuff. Jeg manglede en ny eyelinier, da den anden jeg har, var jeg ved at løbe tør for. Jeg købte mig en fra Clinique til 130 kr. Den er flydende og virker egentlig ret godt. Egentlig første gang, at jeg bruger flydende eyelinier, så taget i den betragtning, går det sgu egentlig meget godt med at bruge den. Udover over det fik jeg købt mig en ny compact powder fra Clarins. Virkelig god og bruge. Samt jeg fik også en masse prøver med hjem fra Clarins, som jeg kunne prøve. Fedt!
New beauty stuff for me. From Clinique and Clarins.

Skriv en kommentar

Filed under Other

Skriv et svar

