>Jeg er her endnu!

>
Halløj allesammen.
Jeg er her skam endnu, men altså den der opgave der er ved at tage livet af mig, vi har dog fået udsættelse på den til på fredag, men jeg arbejder i døgndrift på den.
Jeg bliver så glad, når den er færdig, for så skal det fejres både fredag og lørdag plus at jeg endelig har lidt mere tid til at blogge, kigge på andres blogs og komme ind i den normale rytme igen.
I lige nu sidder jeg indenfor selvom det er det bedste solskinsvejr udenfor! Øv bøv, men sådan er det jo når det SKAL være færdig.
Ha’ det godt!

Skriv en kommentar

Filed under Other

Skriv et svar

