>Lidt blåt!

>

Jeg var i H&M idag og lure lidt på nogle af deres nye varer. Denne bluse og et par bukser fandt vejen med hjem til mig! Wuhuu…  Plus nogle andre ting. En pudder fra Clarins og lidt andet tøj. Blusen kostede 99 kr. Bukserne/chinos kostede 149 kr. 
Man kan finde tingene fra H&M HER
Jeg er stadig lidt i dårligt humør. Det er sgu lidt skidt for tiden med de fyre, det ville nogen gange være nemmere uden tror jeg. Så det var nok også en af grundene til, at jeg fik lyst til at shoppe helt amok, glemme opgaven, glemme fyren og bare tage ud med en veninde. Jeg må nok også hellere snart komme igang med den opgave, den skulle meget gerne være færdig snart.
New in my wardrobe. Both from H&M.

4 kommentarer

Filed under New in

4 responses to “>Lidt blåt!

  1. >hvor kan man finde den der keels dagbog henne i københavn?:)

  2. >Mener at det er Politikens boghandel inde ved omkring strøget🙂

  3. >Begge ting er rigtig fine, den stribede minder lidt om min – bare uden blonder😉 Jeg er igen blvet rigtig glad for striber, synes det er så pænt. Især de hvide/blå..//Ditte

  4. >Ja striber er også stadigvæk et hit her🙂

Skriv et svar

