Dagens – på en søndag #9

Meget afslappende tøj. Sådan skal det jo også være, når man skriver opgave. Jeg er ret glad for kjolen, som jeg købte i Monki, da jeg var i København i sidste weekend for 30 kr.Haps haps og den kom med hjem.Jeg synes at den lille detajlen på kjolen er rigtig fin. Det gør den lidt anderledes end bare almindelig grå kjole.

Cardigan; Zara, Kjole; Monki, Leggins; Gina Tricot & Strømper; Monki.
Jeg skal arbejde lidt videre med opgaven. Det er svært at komme i gang med det. Nok også forbi at der på hjemmefronten har været en lidt irriterende dag. Jeg ser frem til at der om et par timer kommer “Den som dræber”, den er godt nok uhyggelig, men bliver alligevel nød til at se den. Ser I den?
Sunday outfit. Just a simple one!

2 kommentarer

Filed under Outfit

2 responses to “Dagens – på en søndag #9

  1. >et fedt søndags outfit :)Til Alle:der er en give away på min blog tjek det ud http://peacefulltigerblood.blogspot.com/2011/03/give-away.html

  2. >wowww, nice blog!🙂 i really liket it! i must be here OFTEN.🙂 come to me and follow if you want. BIG KISS! :*http://annaaaanna.blogspot.com/

Skriv et svar

