Dagens – going out! #8

 

Blazer; H&M, Top; Vila, Bukser; Zara.
“Dagens” fra igår, hvor jeg var ude og få et par drinks med et par veninder. Jeg synes det er mega besværligt og tage gode billeder med mit lille digital kamera som har en selvudløser. Jeg mangler en fotograf. Eller skulle jeg måske prøve og sætte mig bedre ind i mit spejlrefleks kamera og prøve at finde knappen der hedder selvudløser der. Jeg er bare såå dårlig til alt det der teknik. :-s
Jeg er faktisk allerede på vej ud af døren, da jeg skal mødes med et par veninder på skolen til lidt hygge og måske et par øl i fredagsbaren. I må have god fredag allesammen😉
Yesterdays outfit when I was out for drinks with my friends. Have a good friday everybody!

4 kommentarer

Filed under Outfit

4 responses to “Dagens – going out! #8

  1. >I like the blazer!Follow me if you like🙂

  2. >Du har lige mindet mig om, at jeg har en blazer magen til liggende et sted i skabet. Hehe🙂 Den er nu rigtig fin.

  3. >Your blazer is fabulous!xx

Skriv et svar

