Kig ind!

 

Velkommen til min spisestue.
Sådan ser min spisestue ud med en Hipstamatic iPhone app. I love my iPhone. Wuhuu…
Det er altså smart med det der iPhone. Jeg er bare blevet så glad for den og jeg har haft den siden fredag. Jeg har også fået downloadet en masse smarte apps og mange tak for de anbefalinger I havde. Det var lidt lettere, når man havde lidt og gå efter. Tak for det!

I dag står den på opgaveskrivning, oprydning og lidt rengøring i lejligheden. Jeg skal være klar til, at jeg får gæster i aften. Det bliver super hyggeligt.

1 kommentar

Filed under Personal

One response to “Kig ind!

  1. >Der findes så mange fede apps til iPhone. Det må man i hvert fald give dem.😀

Skriv et svar

