/Dagens/ #7

 

Et dagens fra igår inden jeg tog afsted til fødselsdagsfest taget med min nye iPhone. Wuhuu…
I love iPhone. Man kan sige, at det er lidt et anderledes dagens da man jo egentlig mest kun kan se min jakke, men den fortjener altså et billede for den er virkelig fin og jeg er så glad for den. Den er fra Gina Tricot, købt sidste år og kostede 250 kr. Den er jo såå fin. Jeg tog egentlig tidligt hjem fra fødselsdag, jeg var lidt træt og havde brug for at sove lidt ud efter mine to dage i København. I dag står den på lidt opgave skrivning. Jeg har nu egentlig mere lyst til, at ligge på sofaen og flade den ud i stedet for. Hihi.

4 kommentarer

Filed under Outfit

4 responses to “/Dagens/ #7

  1. >Helt enig! Den jakke er såå fin!:) KnusSimone/ Fashion Manifest

  2. >Tak :-)Jeg er også super glad for den!

  3. >Jeg slutter mig til de andre, den er god til at pifte et outfit op🙂

Skriv et svar

