I did it!

 

I DID IT!
Kan I gætte hvad jeg har købt fra Apple?!

Det kommer nok ikke som nogen overraskelse, at det er en iPhone jeg har købt, eftersom der er blevet skrevet lidt om den på Twitter. Hehe. Men hvis i har nogle gode forslag til apps som i selv har og som i mener enhver iPhone ejer burde eje, må i meget gerne skrive det i kommentar feltet, så ville jeg blive rigtig glad! Det er lidt en jungle med apps store og finde de gode apps, synes jeg.

Nåå, er lige kommet hjem fra København, så nu skal jeg skynde mig og gøre klar til at jeg skal til fødselsdag om få timer. Jeg har travlt! Ha’ en god lørdag!

6 kommentarer

Filed under New in

6 responses to “I did it!

  1. >En H&M app er et must! Har et par veninder der har den på deres Ipods, og den er altså bare virkelig lækker! Alle deres nye varer, og så er der ekstremt gode og skarpe billeder. Tillykke med din Iphone, ville ønske den var min!😉

  2. >Tak for tippet Johanne.. Jeg skal da lige ind og lure lidt på den der H&M app🙂

  3. >Tillykke med den🙂

  4. >Uha, der er så mange gode🙂 Der er de obligatoriske sociale-medier-apps såsom Facebook, Twitter og LinkedIn (hvis du har det). Ellers så kan jeg anbefale Taxifind, Madopskrifter (bruger den som indkøbsliste), Fitness World (hvis du er medlem, Runkeeper (hvis du løber), IMDB (hvis du er film-nørd) og Yousee (tv-guide).Welcome to la familia🙂

  5. >Uhh tak for alle ideerne til nogle fede apps..🙂 Jeg har allerede downloadet et par stykker af dem🙂

  6. >Tillykke med den nye iPhone, jeg er SÅ glad for min og det er hårdt at være udenlands hvor jeg så selv lukker for alle de funktioner der går online, ellers bliver det dyrt ;)De app's jeg selv bruger mest er nævnt her, det er Facebook og Twitter ud over det nyhedssider, vejret, H&M, Zara og lign.

Skriv et svar

