Clarins lipstick

Jeg er gået helt i beauty humør for tiden må man sige. Jeg fandt idag disse to lipstick for 100 kr til sammen i Beautyteam. Super godt køb vil jeg da selv sige, hvis man kan lide farverne. Normalt pris pr. stk var vist 185 kr, men farverne udgår vist hos Clarins og det var derfor de var sat så meget ned.

Den til venstre: Farven hedder 720. Alle lipstickene havde forskellige numre. Jeg synes den er meget neutral, når man får den på læberne. Kunne sagtens være en man brugte i hverdagen.
Den til højre: Farven hedder 706 og synes den har en flot ferskenfarvet farve. Igen kan man også bruge denne til hverdag, men sagtens også til fest.

3 kommentarer

Filed under Beauty, New in

3 responses to “Clarins lipstick

  1. >Sikke nogle fine farver! Er ret vild med den til højre🙂

  2. >De ser meget fine ud😀 Vi vil se dem på! :DD

  3. >Jeg skal gøre mit bedste for at fixe et billede🙂

Skriv et svar

