Favoritter

 

Lidt favoritter fra Gina Tricot.
Et lille udkast af hvad jeg RIGTIG gerne vil have fingerne i for tiden fra Gina Tricot. Synes at tingene er så fine og ville passe perfekt til mig. Kom til mig, så bliver jeg glad! Haha..
Sygdommen er endelig ved at være væk, det er sgu egentlig meget rart, at man er ved at være på toppen igen. Udover det, kunne jeg glæde mig over igår, at jeg for en lille sum tilbage i skat. Det er hvert fald bedre end at skulle betale, så det var glædeligt at kigge på sin opgørelse igår.

3 kommentarer

Filed under I want

3 responses to “Favoritter

  1. >Den stribede bluse er SÅ fin!

  2. >Den første top er rigtig lækker… iiih hvor du frister.

  3. >Haha… Sorry Litzy!

Skriv et svar

