Detajler fra forleden.

 

Detajler på min arm fra forleden. Før jeg blev syg og alt det der. I har nok set smykkerne før, men jeg synes nu at de sagtens kan tåle et gensyn på bloggen. Det er nogle af mine yndlingssmykker. Elsker amrbånd.
Dog er mit Tokyo Jane armbånd gået lidt i stykker efter at disse billeder er blevet taget, ved ikke lige helt hvad der skete, men det er gået lidt i stykker, så håber jeg kan lave det.
Nu tror jeg, at jeg vil smutte tilbage til sofaen, drikke lidt the og se “Dagens Mand”.

6 kommentarer

Filed under Accessories

6 responses to “Detajler fra forleden.

  1. >Hvor irriterende med dit Tokyo Jane-armbånd… Men håber da, at det kan ordnes igen?

  2. >Ja det håber jeg også, nu må vi se… Skal hvert fald lige have kigget på det en af dagene..

  3. >Hvor er det flot, dit grønne armbånd🙂 Øv, ærgeligt dit Tokyo er gået i stykker. Håber det kan laves.

  4. >De kan sagtens tåle at blive flashet igen, de er SÅ fine :Dhttp://so-this-season.blogspot.com/

  5. >Tak piger🙂 Faktisk er det grønne hjemmelavet fra min tidligere arbejdsplads. Jeg er så glad for det!

Skriv et svar

