Mønster

 

Jeg er sådan en pige, som for det meste kun går i sort, hvidt eller gråt. Jeg er altså ikke så god til at mixe farver, mønster eller andet ind i min garderobe, der ikke er ensfarvet. Derfor har jeg besluttet mig at det skulle være slut med det (eller en begyndelse på og prøve noget mere med mønster) og jeg investerede derfor i disse to sommer kjoler fra H&M. Den til højre har jeg faktisk i sort, grå og grøn i forvejen. Jeg brugte dem rigtig meget i sommers og var super behagelige.
Nu tror jeg at jeg vil tilbage til min sofa, tænde for tv’et og håbe på at halsen får det bedre.
See you soon!

2 kommentarer

Filed under New in

2 responses to “Mønster

  1. >Mhm, de er skønne. Jeg er tosset med mønster og farver!

  2. >Kjolen til højre har jeg også luret lidt på, så fint mønster jo!

Skriv et svar

