Two looks from COS

 

Two looks from COS, som jeg er rigtig vild med. Den sorte fordi den er enkelt og ville passe perfekt til en bytur eller en fin fest i familien. Den blå er lidt anderledes end hvad jeg normalt vil gå efter, men synes alligevel den er ret fed og måske især til sommer vil jeg kunne bruge den.
I næste uge smutter jeg til København og der skal jeg hvert fald forbi COS. Jeg er smask forelsket i den butik, de har virkelig mange lækre ting. Jeg tager til København i næste uge, fordi jeg har brug for at komme lidt for dagligdagen her på fyn og få ny energi. Jeg skal snart i gang med at skrive opgave og det tager en del på energien og overskuet. En anden grund til, at jeg tager til København i næste uge er pga at jeg skal ind og se Live fra Bremen og det glæder jeg mig til! Jeg har kun set det i fjernsynet, så det bliver fedt at komme over og opleve det “live”.

Skriv en kommentar

Filed under I want

Skriv et svar

