One month

Well, om ca. en måned tager jeg på ferie. Denne gang går turen til Polen. Jeg er lidt spændt på det der Polen der. Jeg har været i Polen en gang før og det var lidt en blandede oplevelse, synes jeg. Det var i den sydlige del af Polen og denne gang skal jeg på en lille “rundrejse” i den nordlige del af Polen. Spændende skal det nok blive.

Dog får I her lige et “postkort” fra sidste gang jeg var på ferie, det var i Prag. Fantastisk flot by, som jeg har besøgt en del gange efterhånden. Man kan se på billedet, at jeg er ved at fotografere ud over Karlsbroen, hvor min veninde står bagved mig og tager et billede af mig imens jeg tager mit billede. Smart!

Nu vil jeg snart til træning sammen med en veninde. Jeg er så dårlig til at tage til træning alene, så jeg bliver nød til og lave aftaler med nogle veninder ellers kommer jeg aldrig afsted. Hver tirsdag er mig og min veninde så begyndt til floorball. Det er egentlig mest for sjov og ballade skyld, men man får virkelig brugt noget energi. Det er super godt nu hvor jeg har bestemt mig for at jeg skal smide nogle kilo, så jeg kan komme ordentlig i form.

2 kommentarer

Filed under Info, Travel

2 responses to “One month

  1. >ej et dejligt billed ! får helt lyst til at tage ud og rejse :)N.K.Lwww.nkl-fashion.blogspot.com

  2. >Tak🙂 Jeg glæder mig også rigtig meget til når jeg skal på ferie!

Skriv et svar

