Formspring & Bloglovin!

Så har jeg både fået tilføjet Formspring & Bloglovin til bloggen. Uhh, hvor er det altså smart alt det teknik… Hihi.. Jeg er nok lidt bagud med det, men hva’ det går sgu nok alligevel!

I kan stille spærgsmål (hvis der er nogen der gider, hihi) til mig HER
Eller følge mig via Bloglovin HER

Der er selvfølgelig også links ude i sidelinjen, hvor I kan trykke på de ikoner.

Follow my blog with bloglovin

Mangler dog kun lige hvordan bloggen bliver opdateret på bloglovin?? Kan ikke få den til det. Jeg er ikke en ørn til alt det der teknik!

Skriv en kommentar

Filed under Info

Skriv et svar

