Et ønske

 

Et ønske om at jeg en dag får en iPhone i fødselsdagsgave/julegave/indflyttergave eller at jeg vinder en million i lotto. Ej… Næste gang jeg skal have ny telefon vil jeg købe mig en iPhone. Jeg har længe ønsket mig en, men i sidste øjeblik ombestemt mig, når jeg endelig skulle vælge en ny. Så denne gang SKAL jeg have mig en iPhone. Jeg har i lang tid været rigtig glad for min HTC telefon, men den opfører sig lidt mærkeligt nogen gange.
I går havde jeg en aftale med mine klassekammerater om, at vi skulle mødes og have et par kolde øl. Det blev til lige lovlig mange kolde øl for mit vedkommede. Det kan jo ske. Jeg må sige, at jeg har en smule tømmermænd, men det skal skam nok gå alt sammen. Dagen i dag står på børnepasning af mine niecer, afslapning på sofaen og en god film.

3 kommentarer

Filed under I want

3 responses to “Et ønske

  1. >Jeg var typen, som ret tit skiftede telefon, men efter jeg fik min iPhone, så har jeg slet ikke så meget som kigget efter andre🙂 "pure love"🙂

  2. >Kunne jeg godt forestille mig🙂

  3. >Jeg har ellers ik haft nogen problemer med min HTC, er dybt forelsket i den derimod, alle de fine apps man kan få og den slags :POg jeg kommer aldrig til at hoppe med på Apple produkter😛 Har aldrig ejet nogen, vil ikke eje nogen😀

Skriv et svar

