Jeg er blevet fristet…

 

…. til at lure lidt mere på denne kjole efter at Jeanett bloggede om denne kjole fra Primark. Jeg har egentlig en kjole fra Only, som minder lidt om den og som jeg er super glad for. Den er bare i hvid/grønlig farve.  Måske man skulle overveje at købe den her fra Primark på ebay?
Jeg har allerede fundet den derinde og den kommer til og koste ca. 256 kr inkl fragt til Danmark. Det synes jeg bestemt ikke er slemt for denne kjole.

Well, jeg har egentlig haft weekend siden igår, så her idag skal jeg være sammen med et par venner, drikke et par øl, muligvis se xfactor og så skal vi selvfølgelig også se Live fra Bremen. Jeg har i dag forresten bestilt billetter til Live fra Bremen, til en af deres kommende shows. Jeg glæder mig! God weekend!

Skriv en kommentar

Filed under I want

Skriv et svar

