Gåtur

 

Efter at mine timer på skolen var slut, tog jeg hurtigt for lige at aflevere min taske og ligge nogle bøger på hylden, som jeg havde lånt på biblioteket. Planen var derefter, at jeg ville gå en tur i det dejlige solskinsvejr sammen med min iPod. Lytte lidt til musik, nyde naturen og nyde det dejlige vejr. Da jeg så kommer udenfor og jeg ca. har gået i 10 minutter bliver alt gråt og kedeligt og min sol forsvinder. Jeg bliver slemt skuffet, vender om og smutter hjem, for at gøre rent i min lejlighed i stedet for. Hvor er det irriterende, når man lige havde regnet med at man kunne gå en tur i noget dejligt solskinsvejr. Jeg fik dog taget de to overstående billeder inden jeg tog hjem.
I morgen har jeg ultra travlt. Skole, arbejde, venindebesøg og lektier, så det bliver en dag hvor der er en masse og se til.

Skriv en kommentar

Filed under Other

Skriv et svar

