Nomess

Efter at Camille viste sin lækre garderobe og fine opbevaringsbokse frem, blev jeg lidt misundelig. Hehe. Jeg blev helt vild med de der opbevaringsbokse fra Nomess Copenhagen. Der er virkelig mange forskellige fine opbevaringsbokse, som jeg sagtens kunne finde på købe. Jeg har dog udvalgt dem som jeg tror, jeg ville kunne få glæde af.

Jeg synes helt klart at i skulle gå på hjemmesiden og tjekke disse sager ud.
Nu har jeg en aftale med et par veninder, så kan i fortsæt have en god lørdag!

2 kommentarer

Filed under Accessories

2 responses to “Nomess

  1. >De er virkelig lækre. Har flere gange overvejet nogle af dem🙂

  2. >For lang tid siden, da jeg ledte efter smykkeopbevaring, kiggede jeg også på boksene fra Nomess. Og selv om de er rigtig fine, så blev det hele en anelse for plastic-agtigt for mig. Men måske en anden gang… Når jeg har fået samlet endnu flere smykker sammen og virkelig, virkelig mangler nye opbevaringsmuligheder.😉

Skriv et svar

