Når det bliver sommer..

 

– vil jeg helt vildt gerne til Vaffelhuset Is igen. De laver altså de bedste is.
Jeg savner sol og sommer. Jeg er træt af vinter og kulde. De bedste måneder for mig er fra april – oktober.

Jeg vil lige på forhånd beklage, at jeg ikke kommer til at blogge de næste par dage. Jeg holder lige en lille pause, da jeg har nogle forskellige ting jeg skal nå, så jeg har desværre ikke så meget tid, men jeg regner stærkt med, at jeg vender tilbage på bloggen på lørdag eller søndag. Vi ses🙂

2 kommentarer

Filed under Other

2 responses to “Når det bliver sommer..

  1. >Sommer er nok det mest ombloggede emne. Jeg vil også ha' sommer.🙂

  2. >Det glæder jeg mig også til, men fra Brostræde is i Helsingør🙂 Som er der dét sker i Nordsjælland hehe😀

Skriv et svar

