Godmorgen.

 

Godmorgen piger!
Jeg sad lige og legede med noget photobucket og farvefilter over et billede, som jeg tog for et par dage siden. Som sagt er der farvefilter over billedet, for at gøre det lidt sjovt – farvefilteret hed vist painting. Det skulle vist så komme til at ligne et maleri. Ved jeg så ikke helt om det gør, men her er billede hvert fald. Man kan lave mange sjove ting med det der photobucket, hehe🙂
I dag skal jeg sådan set bare være derhjemme og lave en masse huslige ting. Så som oprydning, gøre lidt rent, få læst lidt til studiet og ellers bare nyde tirsdagen.

2 kommentarer

Filed under Personal

2 responses to “Godmorgen.

  1. >Jeg elsker også at lege med den slags. Og resultatet ser da slet ikke værst ud.😉

  2. >Det ser sådan lidt maleri agtigt ud, altså man ka jo sagtens se det er noget fiksfaks med nogen effekter, men ka da se ideen i det ;D

Skriv et svar

