IN THE RED

Her de sidste par timer har jeg siddet og leget lidt med et program der hedder Gimp. Et program a la Photoshop. Gimp er bare et gratis program. Jeg er bestemt ikke en ørn til teknik og computer, så det har taget mig noget tid med det program og man må sige at jeg starter nok meget i det små med de collager, jeg har lavet. De er meget enkelt, men mon ikke at man bevæger sig over i noget større, når man bliver lidt mere fortroligt med det. Nå, men hvert fald imorgen skal jeg til fest og vores tema er rødt. Så imorgen skal jeg have denne røde top/kjole på sammensat med et eller andet, ved ikke helt endnu hvad det skal være, da jeg synes den er lidt kort bare til leggins. Så jeg skal lige lidt på jagt i mit tøjskab.

Ha’ en dejlig aften!!

4 kommentarer

Filed under Other

4 responses to “IN THE RED

  1. >Jeg synes da, det er en god start med collagerne… og også med det kommende outfit. ;)Jeg har ikke selv rigtig prøvet GIMP endnu, jeg kan bare huske, at jeg fandt det temmelig forvirrende, da jeg kiggede lidt på det tidligere hen. Men så kan jeg måske få collage-hjælp ved dig, hvis jeg skulle prøve det af en gang.😀

  2. >Ja jeg synes også at det er temmelig forvirrende🙂 Vi må prøve og hjælpe hinanden ellers kan man gå på youtube og søge på Gimp, så er der faktisk nogle guider på engelsk🙂

  3. >Det lyder som et spændende program, jeg ville helt vildt gerne lærer at bruge programmer ala photoshop. Kan du måske lave en lille forklaring omkring gimp i et indlæg?😀

  4. >Uhh, jeg vil prøve og se om jeg kan lave et indlæg, men jeg er jo som sagt heller ikke ørn til det🙂 Men prøv at gå ind her http://www.youtube.com/results?search_query=gimp+collage&aq=fde er faktisk nogle gode guider🙂

Skriv et svar

