Hello Tokyo Jane!

Til morges, kom pakkeposten med en pakke og i pakken lå det armbånd fra Tokyo Jane, som jeg bestilte for et stykke tid siden. Jeg synes bare det er så fantastisk fint og flot. Jeg har købt det på udsalg hos http://www.agoodsale.dk/. Jeg vil dog lige sige at der godt kan være lidt leveringstid på deres ting, da der var udsolgt, og de blev nød til at bestille det udefra, men alt i alt en god service.

Jeg vil nu gå tilbage til min store rengøring i lejlighed og få handlet ind.

3 kommentarer

Filed under Accessories, New in

3 responses to “Hello Tokyo Jane!

  1. >Hvor er det flot😀 Jeg har hørt så megt om Tokyo Jani – det kunne være jeg selv skulle bestille noget der fra. jeg har lige pt et chrush på et af deres armbånd😀

  2. >Det synes jeg bestemt du skulle gøre, for de er så fine🙂 God fornøjelse🙂

  3. >Super flot armbånd jeg har et der minder om det fra French Connection.

Skriv et svar

