Makeup

 

 Min makeup pung ser således ud og de produkter som jeg viser frem nu, er dem jeg bruger mest i hverdagen. De er alle sammen nogle produkter, som jeg er super glad for.
Produkterne er:
– Pudder er fra The Body Shop “All In One Face Base”. Super god og dækker min hud rigtig godt.
– Blush er fra Dior. Flot farve med masser af glimmer. Bruger kun meget lidt af den i hverdagen og går mere amok med den i weekenden.
– Concealer er fra Loreal “True Match – Touche Magique”. Dækker fantastisk godt og rimelig nem og bruge efter min mening.
– Mascara er fra Dior “Diorshow” i sort. Helt igennem fantastisk. De fleste kender den!
– Eyelinier er fra MAC “Smolder Eye Kohl”. Er den bedste eyelinier jeg længe har haft. Den er rigtig god til at lave Smokey Eyes med.
– Eye Shadows fra Clinque “Eyes to go”. Købt i Kastrup Lufthavn og en super blanding af forskellige farver.
– Eye Shadows fra MAC “Malch Velvet & Shroom Satin”. Gode farver, især til Smokey Eyes.

4 kommentarer

Filed under Beauty

4 responses to “Makeup

  1. >Lækre farver🙂 Er den pudder fra Body Shop en slags primer?

  2. >Det er en pudder, som både er en fonduation og en pudder. giver det mennig…?

  3. >Ah okay, det lyder jo meget smart. Måske man lige skulle lure den😀

  4. >Jeps, det synes jeg helt bestemt. Det er hvert fald rigtig god efter min mening🙂 God jagt!!!

Skriv et svar

