Yesterdag…

… var jeg til fødselsdag ved nogle familiemedlemmer, som havde slået sig sammen om at holde en fødselsdagsfest. Det var super sjovt og hyggeligt, men jeg har været rimelig træt og fuldstændigt smadret idag. Jeg havde dog ikke tømmermænd i morges, da jeg vågnede, men klokkede blev mange og jeg dansede som en gal. Derfor har der været stille idag. Jeg blev dog lidt forelsket i min moster Chanel taske og den parfume, hun havde på. Tasken var bare så ultra fin og flot, parfumen blev jeg nød til, at få hende til og skrive ned til mig, så jeg kan tage i en butik og se om jeg kan finde den og få den købt.

Nu skal jeg snart i biografen til forpremiere på filmen “Allé for en”. Jeg glæder mig rigtig meget til og se.

Skriv en kommentar

Filed under Personal, Style

Skriv et svar

