Dreaming about Paris

Billedet er ikke helt taget i Paris. Det er taget hjemme i min lejlighed, hvor jeg har et stort billede af Paris med Eiffeltårnet i en guld agtig farve. Paris er helt klart en af mine favorit byer, som jeg efterhånden har besøgt en del gange. Jeg må sige at jeg savner den by rigtig meget, vil meget gerne derned igen meget snart, men jeg har jo mit studie, arbejde, venner og veninder der skal passes, så tror desværre ikke at det bliver lige nu.
Billede/maleri er købt i Ikea (I Love Ikea). KIG HER

4 kommentarer

Filed under I want

4 responses to “Dreaming about Paris

  1. >Jeg synes det er nogen så fede billeder, vi har den med dobbeltdækkerbussen fra London😀 Selvom det er masseproduktion så er det nu ret fedt alligevel🙂

  2. >Jeg skal også snart have fundet et fantastisk og stort billede af Paris at hænge i mit soveværelse🙂 Mhm

  3. >Cool billedet, jeg får lyst til at tage til Paris igen ASAP, hver gang jeg ser billeder derfra.

  4. >Ja synes det er super cool selvom som du siger rijaH at det er masseprodution. Ikea finder man masser af fede ting og sager…

Skriv et svar

