LØRDAG

Lørdag formiddag/eftermiddag brugte jeg på og slappe af og rydde op herhjemme. Sådan virkelig oprydning og rengøring. Det må siges at være lang tid siden, at jeg har haft den store tur herhjemme. Her til aften var jeg hjemme ved en veninde, hvor vi hyggede med lidt pizza, spil og cola. Efterfølgende tog vi over til en anden veninde, hvor de havde gang i en lille fest. Super hyggelig. Jeg tog tidligt hjem, sidder nu og ser film. I morgen skal jeg tidlig op og til træning. Selvfølgelig skal jeg også se håndbold i morgen. Skal I se håndbold??

I aften havde jeg igen min yndlingsblazer på fra Vila. Jeg bruger den faktisk rimelig tit, når jeg er i byen eller til andre ting og sager. Havde den jo også på nytårsaften.

Skriv en kommentar

Filed under New in

Skriv et svar

