5PREVIEW. Again?!

 

Er efterhånden blevet rigtig glad for min 5PREVIEW top, som jeg købte for ikke så lang tid siden (faktisk kun et par dage siden). Hihi. Den er behagelig og have på, perfekt til hverdag og lige mig. Nu har jeg dog overvejet og købe en top mere, men kan ikke bestemme mig for hvilken en det skal være. Det er jo et svært valg, hihi. Jeg har dog bestemt at den skal være sort. Jeg har et lille udvalg foroven, som jeg hælder allermest til, men hvad synes i bedst om? Nogen foreslag?

2 kommentarer

Filed under I want, Style

2 responses to “5PREVIEW. Again?!

  1. >Jeg synes nr.2 fra højre er rigtig fed🙂 hvor kan man købe dem?I øvrigt fed blog du har :)xxHelenewww.helene-feeling-fabulous.blogspot.com

  2. >Tak :-)Jamen jeg har set at http://www.youheshe.com har lidt 5Preview tøj🙂

Skriv et svar

