ROYALE BILLEDER

Som mange andre bloggere viser jeg nu også billeder af Kronprinsparret, som her i januar måned, har en lang række billeder i det tyske VOGUE. Super flotte billeder må man sige. Normalt er jeg ikke royalist, men synes bestemt at tøjet og omgivelserne er meget smukke.

Nu viser jeg kun 4 af de billeder, som er blevet taget af parret og deres børn. De billeder som jeg har valgt, er de billeder som jeg synes er bedst. Man kan finde resten af billederne og artikel på VOGUE hjemmeside.

Skriv en kommentar

Filed under Style

Skriv et svar

