STRØMPER

Nu er jeg et menneske, som bestemt ikke bryder sig om vinter, kulde og andet sjovt, som har noget med vinter og gøre. Jeg bliver nok nød til, at finde mig i det i et par måneder endnu, for jeg regner næppe med at det bliver tidligt forår. Der er ikke så gode udsigter for det. Jeg glæder mig altså bare til, at det bliver forår, sommer, sol og varme. Det savner jeg. Det er nu altså de bedste måneder på året efter mening.Nåå, men jeg er dog heldig, at man kan købe gode varme strømper i H&M. Faktisk har jeg også en del strømper, som min farmor har strikket til mig. Disse strømper jeg har på her, er nogen som jeg faktisk købte sidste vinter. Jeg blev så lykkelig for dem og er det stadig. Har ikke set om man kan købe dem i år, men hvis jeg finder dem igen, skal jeg bestemt have nogle flere.

Jeg er netop her til aften ankommet til København. Dejligt at man lige har et par fridage herover og at man lige kan koble lidt af. Så vi blogges nok først ved engang imorgen aften.

Skriv en kommentar

Filed under Accessories

Skriv et svar

