5PREVIEW

 

Billede lånt herfra : http://www.jimidolly.dk/?p=1951
5PREVIEW et mærke som jeg ikke har kastet mine penge efter før igår. Jeg købte nemlig en top derfra på udsalg. Normalt koster de toppe der er vist på billedet 500 kr. Det synes jeg er lige i overkanten, så vil jeg hellere bruge pengene på en kjole. Jeg må sige ja til, at jeg er en kjole pige. Jeg har lidt lang tid gået og været rimelig fascineret af toppen helt ude til venstre, så da jeg så at den kun kostede 300 kr slog jeg til.

Skriv en kommentar

Filed under New in

Skriv et svar

